mandag den 10. februar 2014

Mandag Update

Det som jeg har tænkt, som februar mål være en trøje til min nevø. Man da jeg mangle strikkepinde til at strik ærmer med og det kun er ærmer og halsen som jeg mangle. jeg har bestille strikkepinde i sidst uge, med de er ikke kommet i nu så tro det blive næster måned mål. 

Jeg har også tænket på at gå i gang, med resten af trøje til min niece. Der mangle det noget på forstykke, da der skal være et billede af snehvid. Denne trøje har jeg også strikke det en ærme, med da jeg har lån min strikkepinde på størrelse 2,5 ud til kæresten søster, da hun godt ville prøve at strikke og der kan man jo ikke sige nej. Jeg har ikke tænke over, at det kun være jeg skulle bruge dem til det andet ærme. Så nu kan jeg ikke start på det andet ærme så det er også et nej.. 

Så februar mål blive til et sy projekt på to pude til denne lille sofa. Og at billede af snehvid skal være færdig. 

Nevø trøje 


Niece trøje 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar