torsdag den 26. marts 2015

Kronen

Kronen i Aalborg er det søde lille kaffe og the forretning. De har hold de gamle dyder i holdt, de bruge stadig hyggelig gamle kaffemøller til at male kaffen. De har the eller kaffe alle steder, på disk har de spiselig tilbehør til the og kaffe, har der en del udskift som gøre at med næste altid lige skal kigge hvad de nu har.  Jeg har næsten altid en eller to tingen med hjem fra disken, som jeg lige skal prøve. Medarbejder er altid sød og rar til at hjælp og rigtigt opmærksom, jeg tro ikke man kan gå sur hjem eller en tur der ind. Når med åben døren ind til Kronen mødes med af en dufte af ny male kaffe med en bladning af tusinder og en nat.
Da jeg være det ind i sides uge fik jeg købt 3 typer hvid the og en chokolade kaffe.

jeg har desværre ikke for billede ind fra. med jeg fik ud af.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar