torsdag den 11. september 2014

Gaver med mulighed for at være kreativ

Jeg havde fødselsdag for noget tid side, og i dag skal omhandle en af de gaver jeg har fået. 
Jeg fik det bløde og dejlige garn, af min svigerfamilie. Som de havde købt, da de var på sommerferie i Norge. Efter deres udsagn er hel tosset med at strikke. (Det er også der Arne og Carlos kommer fra.) 
Med garnet komme også strikkehæfte med et hav af opskrifter på norsk, med i hæft er en forklaring på  de ord som ikke lige er til at forstå både til dansk, svensk, tysk og engelsk. 
Garnet er sandens garn alpakke. Jeg har fundt ud af hvad garnet skal bruges til, det skal laves om til at par vanter eller på norske Votter. de skal har det klassiske norske mønstre med stjerner. jeg håber der kan blive til to par vanter en med rødt mønster og en med blå mønster. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar