tirsdag den 9. september 2014

Som tide kan flyve af stede.

Siden jeg har skrevet sidet, har jeg start et på et par ny strikke og hækling ting. 
i dags blogindlæg, ville omhandle en cardigan som jeg er færdig med. opskiften er Tusindfryds Yndlings Cardigan. 
Jeg har valgt at strikke den i farven koksgrå i Lama uld af strikkebogen.dk, det hele er købet hos Tusundfryd butik. 
vi besøgt hendens butik, da kærsten og svigerfar skulle løbe København marathon.
jeg fik købe garn til cardigan og et tæppe, jeg købet også knappen, sølv tråd til cardigan. Der komme også en broderisaks med hjem, som min mor skulle har i gave.  
Tusindfryd butik er hele klar en af de stede, som er et must hvis vi eller jeg skal til København igen. 
Hendens butik oser af hygge, hun rigtigt sødt, hun er rigtigt godt til at hjælp hvis man har brug for det. 
Hvis man ikke komme en tur til København, kan med besøgt hendes webshop http://www.tusindfrydcph.dk

hun har også en blog hvor man kan bleve inspieret: http://www.tusindfryd-blog.blogspot.dk

Tilbage til Cardigan 
Det har tag 4 månden og blive færdig med cardigan, der er også blive nørklet med andet end cardigan.
der er brugt: 
8 nøgler
7 knapper 
lidt sølv tråd i perle strik

man kan ikke rigtigt se det med sølv tråd er på skuldre. 
har er cardigan 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar