torsdag den 11. august 2016

Valldal cardigan


 jeg har brugt en del tid på at strikke denne cardigan. Jeg er rigtig glad for resultatet.
cardiganens opskriften fra sandnes opskriften hæft "tema 46 ikoner voksne" den er på norske med jeg synes det var ok at læse der er en lille oversættelse skema i hæft med eller google. jeg har valgt at lave den i samme farverne som i opskriften.

Start med cardigan være ikke svær med tog lidt tid, da man lige skal kende diagrammet.

Dette var denne først strik jeg skulle klippe i, selv om jeg havde lave en del undersøgelser af teknik  på nettet, sad mit hjerte helt op i halsen dette var det første klip.  jeg valgt at sy på symaskinen, da jeg her er 100% sikke på at alt er hæft sammen. jeg overveje meget om jeg skulle hækle rundt om maskerne denne teknik skal jeg helt sikker afprøv.
jeg har valgt ikke at her knapper i cardigan da jeg ikke ville bruger dem og jeg har lavet cardigan længere end opskriften siger.
jeg er rigtig glad for farverne og diagrammet i cardigan selv om jeg være i tvivl omkring den koral farve men det passer godt sammen med meleret farver

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar