Vi har lyste til noget sødt i går aften. Så hurtig kigge i køleskabe og fnyser der ved skyer og blåbær som det blive til is. vi bruget ca.
150 g alm. skyer
50 g frost blåbær
2 æggeblomme (så skyer ikke være så tør med kan undlades)
2 tsk. vaniljesukker
Lidt honning til at sødede med/ kan også undlades hvis man synes det er sødt nok
Det helt røres sammen og komme det i ismaskine ca. 30 min efter være det lilla is.
Hvis man ikke har vilde med bær er hele så komme det hele i blend og så det efter i maskine.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar